Zadzwoń do nas +48566560000

Zamknij (x)

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Zamówienia

Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie. W naszym sklepie rejestracja nie jest wymagana.

Jak mogę złożyć zamówienie?

1. Dodaj produkt do koszyka
2. Przejdź do koszyka
3. Zaloguj się / Zarejestruj się
4. Wybierz metodę dostawy
5. Wybierz metodę płatności
6. Podsumowanie
7. Złóż zamówienie

Pomyliłem się przy składaniu zamówienia

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie, bądź pod numerem telefonu: 56 656 0000

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Najlepiej, jeśli skontaktujesz się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie lub zadzwonisz  do nas na numer 56 656 0000.

Nie znam numeru zamówienia

Numer zamówienia został przesłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Czy mogę zamówić przez telefon lub mailem?

Oczywiście, będzie nam bardzo miło przyjąć zamówienie telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie działalność internetową.

W jaki sposób mogę wymienić zakupiony towar?

Produkty personalizowane nie podlegają wymianie.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia produktu możesz dokonać zwrotu. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

a) mailowo na adres kontakt@plexido.pl

lub

b) pocztą na adres:

MAXIMUS JAKUB STRZELECKI,

ZWROTY I REKLAMACJE

ul. Dworcowa 49, 86-300 Grudziądz.

Informacja nie dotyczy produktów personalizowanych przez kupującego.

Dostawa

Ile wynosi czas dostawy towaru?

Zamówienie wysyłane jest kolejnego dnia roboczego po jego złożeniu. Czas realizacji wynosi zwykle 2-3 dni robocze.

Jakie są opcje dostawy?

Towar wysyłamy firmą kurierską InPost, bądź DPD. Paczka może zostać dostarczona na wskazany przez Ciebie adres lub do punktu odbioru.

Nie odebrałem przesyłki z paczkomatu!

Niestety nie ma możliwości przedłużenia czasu pobytu paczki w paczkomacie. Jeśli nadal chcesz otrzymać swoje zamówienie skontaktuj się z nami a my nadamy je ponownie.

Czy można zamówić kuriera na konkretną godzinę?

Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku. Większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Jak zapakowane są produkty?

Wszystkie produkty zapakowane są w oryginalnie pudełka. Dodatkowo zabezpieczone są kopertą bąbelkową bądź folią ochronną.

Płatności

Jakie są możliwe sposoby płatności za zamówienie?

Oferujemy 3 możliwe sposoby płatności za zamówienie:

- Szybki przelew internetowy lub karta kredytowa (Przelewy24);

- Przelew na konto bankowe;

- BLIK.

W jaki sposób otrzymam zwrot płatności?

W przypadku rezygnacji z zamówienia, zwrot nastąpi automatycznie na konto, z którego odbyła się płatność (dotyczy przelewu natychmiastowego oraz karty kredytowej).

Czy trzeba płacić przelewem za prezent z grawerem?

Tak. Nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

Jak długo moje zamówienie bez opłaty jest w systemie?

Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach. Jeśli zechcesz, abyśmy zrealizowali dla Ciebie kolejny projekt, wystarczy, że złożysz nowe zamówienie.

Moje konto

Czy mam możliwość zmiany swoich danych?

Możesz przeglądać i edytować swoje informacje w dowolnym momencie po zalogowaniu się na swoje konto. W każdej chwili możesz całkowicie anulować rejestrację i usunąć swoje dane.

Co się dzieje z moimi danymi?

Bardzo poważnie podchodzimy do prywatności i danych osobowych naszych klientów. Podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa i przepisami dotyczącymi ochrony danych. Oznacza to, że Twoje dane będą ściśle poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie polityki prywatności.

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić w tym przypadku?

Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto, ale nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła”. W oknie, które zostanie otwarte, wprowadź swój adres e-mail. Wyślemy Ci nowe hasło za pośrednictwem e-maila, dzięki któremu ustawisz nowe hasło.

W jaki sposób mogę się zalogować?

Możesz zalogować się podczas procesu zamawiania lub za pomocą pozycji menu MOJE KONTO u góry strony.

W jaki sposób mogę zrezygnować z otrzymywania Newslettera?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link „anuluj subskrypcję” w stopce newslettera lub zaloguj się do swojego konta w sklepie internetowym i anuluj subskrypcję newslettera w jego menu.

Personalizowane lampki

Czy mogę wprowadzić zmiany do graweru?

Przed wykonaniem graweru możemy dokonać każdej zmiany.

Czy grawer można wykonać w innym języku, np.: Cyrylicą?

Tak. Jednak grawerując w obcym języku nie można użyć każdej czcionki.

Czy grawer jest w cenie?

Tak. Grawer jest w cenie

Projekt własny

Jaka grafika będzie najlepsza do projektu indywidualnego?

Do własnych projektów najlepsza będzie czarno - biała grafika zapisana w formacie png lub pliku wektorowym. Pamiętaj, że będzie nam ciężko stworzyć dla Ciebie idealny wzór, jeżeli na grafice znajdują się gradienty.

Z jakiej jakości grafiki możemy stworzyć projekt?

Większość z naszych stylów jest przygotowana do stworzenia obrazu ze zdjęcia praktycznie każdej jakości. Prześlij nam zdjęcie zrobione dowolnym aparatem, telefonem czy znalezione na portalach społecznościowych, a nasi graficy zrobią wszystko, aby Twój obraz wyglądał profesjonalnie.

Jak przesłać grafikę do zamówienia?

Grafikę należy przesłać na nasz adres mailowy: kontakt@plexido.pl

Program Plexido Club

Dlaczego warto dołączyć do Plexido Club?

Istnieje wiele korzyści z dołączenia do Plexido Club! Przede wszystkim otrzymujesz bezpłatną wysyłkę, specjalne rabaty, gratisy do zamówienia oraz zawsze pamiętamy o Twoich urodzinach

Jak dołączyć do Plexido Club i jak to działa?

Bardzo łatwo jest dołączyć do naszego Plexido Club! Wystarczy wykonać poniższe czynności:

1. Dodaj swoje wymarzone personalizowane produkty do koszyka.

2. Gdy będziesz gotowy do złożenia zamówienia, zaznacz "Dołącz do Plexido Club, aby uzyskać szalone korzyści

3. Kontynuuj składanie zamówienia!

Czy mogę anulować mój Plexido Club?

Możesz anulować swój Plexido Club w dowolnym momencie. Po prostu przejdź do swojego konta i w sekcji "Ustawienia konta" kliknij "Anuluj członkostwo".

Czy udział w programie jest płatny?

Nie pobieramy opłat. Udział w programie jest całkowicie darmowy.