PYTANIA I ODPOWIEDZI

Zamówienia

Nie. W naszym sklepie rejestracja nie jest wymagana.

1. Dodaj produkt do koszyka
2. Przejdź do koszyka
3. Zaloguj się / Zarejestruj się
4. Wybierz metodę dostawy
5. Wybierz metodę płatności
6. Podsumowanie
7. Złóż zamówienie

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie, bądź pod numerem telefonu: 56 656 0000

Najlepiej, jeśli skontaktujesz się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie lub zadzwonisz  do nas na numer 56 656 0000.

Numer zamówienia został przesłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Oczywiście, będzie nam bardzo miło przyjąć zamówienie telefonicznie lub mailowo.

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie działalność internetową.

Produkty personalizowane nie podlegają wymianie.

Tak, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia produktu możesz dokonać zwrotu. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

a) mailowo na adres kontakt@plexido.pl

lub

b) pocztą na adres:

MAXIMUS JAKUB STRZELECKI,

ZWROTY I REKLAMACJE

ul. Dworcowa 49, 86-300 Grudziądz.

Informacja nie dotyczy produktów personalizowanych przez kupującego.

Dostawa

Zamówienie wysyłane jest kolejnego dnia roboczego po jego złożeniu. Czas realizacji wynosi zwykle 2-3 dni robocze.

Towar wysyłamy firmą kurierską InPost, bądź DPD. Paczka może zostać dostarczona na wskazany przez Ciebie adres lub do punktu odbioru.

Niestety nie ma możliwości przedłużenia czasu pobytu paczki w paczkomacie. Jeśli nadal chcesz otrzymać swoje zamówienie skontaktuj się z nami a my nadamy je ponownie.

Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku. Większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Wszystkie produkty zapakowane są w oryginalnie pudełka. Dodatkowo zabezpieczone są kopertą bąbelkową bądź folią ochronną.

Płatności

Oferujemy 3 możliwe sposoby płatności za zamówienie:

- Szybki przelew internetowy lub karta kredytowa (Przelewy24, PayU);

- Przelew na konto bankowe;

- BLIK.

- Karty kredytowe (Mastercard, Visa)

W przypadku rezygnacji z zamówienia, zwrot nastąpi automatycznie na konto, z którego odbyła się płatność (dotyczy przelewu natychmiastowego oraz karty kredytowej).

Tak. Nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach. Jeśli zechcesz, abyśmy zrealizowali dla Ciebie kolejny projekt, wystarczy, że złożysz nowe zamówienie.

Moje konto

Możesz przeglądać i edytować swoje informacje w dowolnym momencie po zalogowaniu się na swoje konto. W każdej chwili możesz całkowicie anulować rejestrację i usunąć swoje dane.

Bardzo poważnie podchodzimy do prywatności i danych osobowych naszych klientów. Podane przez Ciebie dane będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa i przepisami dotyczącymi ochrony danych. Oznacza to, że Twoje dane będą ściśle poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie polityki prywatności.

Jeśli chcesz zalogować się na swoje konto, ale nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła”. W oknie, które zostanie otwarte, wprowadź swój adres e-mail. Wyślemy Ci nowe hasło za pośrednictwem e-maila, dzięki któremu ustawisz nowe hasło.

Możesz zalogować się podczas procesu zamawiania lub za pomocą pozycji menu MOJE KONTO u góry strony.

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link „anuluj subskrypcję” w stopce newslettera lub zaloguj się do swojego konta w sklepie internetowym i anuluj subskrypcję newslettera w jego menu.

Personalizowane lampki

Przed wykonaniem graweru możemy dokonać każdej zmiany.

Tak. Jednak grawerując w obcym języku nie można użyć każdej czcionki.

Tak. Grawer jest w cenie

Projekt własny

Do własnych projektów najlepsza będzie czarno - biała grafika zapisana w formacie png lub pliku wektorowym. Pamiętaj, że będzie nam ciężko stworzyć dla Ciebie idealny wzór, jeżeli na grafice znajdują się gradienty.

Większość z naszych stylów jest przygotowana do stworzenia obrazu ze zdjęcia praktycznie każdej jakości. Prześlij nam zdjęcie zrobione dowolnym aparatem, telefonem czy znalezione na portalach społecznościowych, a nasi graficy zrobią wszystko, aby Twój obraz wyglądał profesjonalnie.

Grafikę należy przesłać na nasz adres mailowy: kontakt@plexido.pl

Program Plexido Club

Istnieje wiele korzyści z dołączenia do Plexido Club! Przede wszystkim otrzymujesz bezpłatną wysyłkę, specjalne rabaty, gratisy do zamówienia oraz zawsze pamiętamy o Twoich urodzinach

Bardzo łatwo jest dołączyć do naszego Plexido Club! Wystarczy wykonać poniższe czynności:

1. Dodaj swoje wymarzone personalizowane produkty do koszyka.

2. Gdy będziesz gotowy do złożenia zamówienia, zaznacz "Dołącz do Plexido Club, aby uzyskać szalone korzyści

3. Kontynuuj składanie zamówienia!

Możesz anulować swój Plexido Club w dowolnym momencie. Po prostu przejdź do swojego konta i w sekcji "Ustawienia konta" kliknij "Anuluj członkostwo".

Nie pobieramy opłat. Udział w programie jest całkowicie darmowy.