1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać w formacie *.PDF
*do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres:
Plexido Angelika Reder
ZWROTY I REKLAMACJE
Gać 52, 86-302 Gać
Pamiętaj:
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad
d) żądać usunięcia wady
- w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
- nie odbieramy paczek z paczkomatu
- pamiętaj o dowodzie zakupu
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki
Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.