Podstawowe informacje

Towary oferowane w sklepie internetowym plexido.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.

Krok po kroku

1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać w formacie *.PDF

*do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader

3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na podany adres.

Plexido Angelika Reder

Gać 29

86-302 Gać

+48 566560100

kontakt@plexido.pl

Pamiętaj

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu, spoczywa na Konsumencie.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, możesz:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad

d) żądać usunięcia wady

  • w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu 
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
  • nie odbieramy paczek z paczkomatu 
  • pamiętaj o dowodzie zakupu
  • zatrzymaj dowód nadania przesyłki

Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.